facebook instagram twitter

Waterdieet. De veiligste manier om af te vallen


Het menselijk lichaam bestaat voor 60% uit water en zal het niet langer dan twee weken overleven. Het is belangrijk om de waterbalans in stand te houden. Waterinname draagt ​​bij aan:
• verwijdering uit het lichaam van giftige stoffen die het lichaam binnenkomen met voedsel, drank en medicijnen;
• verhoog immuniteit;
• drukstabilisatie;
• verbeterde gezamenlijke smering;
• normalisatie van processen in het maagdarmkanaal;
• regulering van de lichaamstemperatuur;
• verzadiging van de lichaamscellen met H2O.

Hoop op snelle resultaten van het dieet, het is niet nodig. Gemiddeld heeft een persoon 28-35 ml water per kilogram gewicht nodig. Artsen bevelen aan om water te drinken en houden zich aan de norm voor het lichaam, die gemakkelijk te berekenen is.

Werk de regels voor wateropname goed uit:

• drink 's morgens een glas water gedurende 30 minuten vóór het ontbijt en de laatste - gedurende 1,5 uur voor het slapengaan;
• drink in kleine slokjes;
• Drink niet meer dan 2 glazen tegelijk. Overbelast de maag niet;
• behoud een pauze van een half uur tussen drinken en eten;
• na het eten van drank niet eerder dan 1-1,5 uur. Geef de maag de tijd om het voedsel te verteren;
• het drinken van een glas water met een goede eetlust kan het hongergevoel doden.

Een kort dieet van drie dagen is geschikt voor vastendagen. Een dieet van twee weken zal leiden tot een klein gewichtsverlies en de vitaliteit van het lichaam herstellen. Tijdens het waterdieet mag het aantal calorieën niet hoger zijn dan 1800 kcal voor vrouwen en 2000 kcal voor mannen voor mannen.

Water diëten adviseren om een ​​half uur voor de maaltijd een glas water te drinken en een glas water 1 uur na een maaltijd.

Menu-opties

1. Het eerste ontbijt: zwart brood, harde kaas - 70 g en een zacht gekookt ei; 100g kwark en roggetoost; gekookte kippenborst - 90 g, brood.
2. Het tweede ontbijt: nectarines - 2st; pruimen - 4 stks; appels - 2 stuks (elk fruit).
3. Diners: plantaardige salade - 240 g, 130 g gekookt kalfsvlees, brood; zeekool 150 g, zeevis, gekookt in de oven - 150 g, brood; groentesoep (kan op mager vlees bouillon), brood.
4. Pannic: fruit - 2 stks (elke) of noten.
5. Diner: 90 g gekookt kalfsvlees, 240 g gestoofde groenten; salade van rauwe groenten, 2 zachtgekookte eieren, 50 g kaas, brood; stoom viskoekjes, gestoofde groenten - 120 g, brood.

Elk menu kan worden geselecteerd voor een bepaalde persoon, op basis van zijn functies. Het belangrijkste is om een ​​uitgebalanceerd dieet te hebben.

Elk waterdieet maakt het gemakkelijk om eruit te komen, zonder negatieve gevolgen. Het waterdieet profiteert van het feit dat het recht op drinken van water leert, zorgt voor uw gezondheid. Join now in sex community and visit our live free xxx chat room provides a registration-free experience where you can meet sexy girls and watch nude cams without creating an account.