facebook instagram twitter

Passage van Detroit Word Human - Cara: Great Escape


Grote ontsnapping

Het hoofdstuk "The Great Escape" bestaat uit drie hoofdtakken in het blokdiagram en één extra filiaal, afhankelijk van de gemaakte beslissingen. Deze hoofdtakken houden nauw verband met de beslissingen die zijn genomen in het vorige hoofdstuk "Weglopers", d.w.z. ze zijn afhankelijk van welke vakantiebestemming u kiest (auto, verlaten huis of motel).

Het wapen van keuze in dit hoofdstuk is te vinden in het hoofdstuk "Stormachtige nacht" als je het uit de kamer van Todd hebt opgepikt.

Nacht in de auto

Dit is de snelste optie in dit hoofdstuk, het kan leiden tot intimidatie en gelijke resultaten, zoals op andere plaatsen waar je zou kunnen blijven.

Je vindt een schaar in een stapel banden.

Na een nacht in de auto - de gemakkelijkste optie uit het vorige hoofdstuk - vindt u een schaar in de buurt. Gebruik ze om van de diode af te komen en het uiterlijk van de heldin te veranderen, kijkend in de spiegel van de auto. Je kunt ook een smeulende robot tegen de muur en een krant vinden. Kijk door het hek en zie dat de politie zal verschijnen - gelukkig ben je veilig.

Kleding kan worden gevonden in de kofferbak van de auto - dit is een verplicht element van het verhaal.

Probeer de kofferbak van de auto te openen. Draai in de buurt van de poort waar je een koevoet zult vinden. Hiermee open je de koffer waar je kleding zult vinden. Tot slot, maak Alice wakker en ga naar de uitgang naar de straat.

Gebruik R2 om wijzers over de politie te zien en obstakels die je kunt verbergen.

De laatste actie in deze 'stroomdiagram'-thread is onopgemerkt door de politie te sluipen. Met elke agent op straat zie je een wegwijzer die de kans op identificatie aangeeft. Ga aan beide kanten van de straat, gebruik R2 en verberg achter elementen zoals een stop of kolommen. Wanneer je in de buurt van een taxi bent, neem je een paraplu uit de mand om je te verstoppen voor de patrouille, kijk dan naar de geldautomaat en je zult het station bereiken.

Als je faalt en wordt gevonden, zal de vervolging beginnen - dit zal later in dit hoofdstuk worden beschreven.

Nacht in een verlaten huis

Het is belangrijk om niet te vergeten om een ​​wapen mee te nemen bij het wisselen van kleding - het ontbreken van een wapen beperkt de mogelijkheden tot interactie.

Wanneer je wakker wordt in een verlaten huis met Ralph, staan ​​je veel basis- en aanvullende interacties te wachten. eerst:

Neem het brandhout van onder het raam en leg ze in de open haard.
Controleer slapende Alice.
Sta op en bekijk de kamer aan de linkerkant.

Daar vind je een kledingkast - neem een ​​nieuwe kleding mee (als je een wapen had, vergeet dan niet het te nemen).

Ga aan het einde naar de badkamer en verander het uiterlijk, verwijder de LED en ga naar beneden (optioneel controleer je het bad - daar zul je een lichaam vinden waarmee je met Ralph kunt praten). Create Your 100% Free Account. 100+ models are currently available for porn chat xxx Las mejores chicas webcam en directo las 24 horas. We offer free xxx porn cams with live amateur hot girls and online adult webcam sex chat shows with naked sexy cam girls.