facebook instagram twitter

Modemerk "Pois"


Pois - dit merk, dat kledingcollecties voor vrouwen vertegenwoordigt, is al meer dan vijfentwintig jaar op de wereldmarkt. Het Italiaanse merk staat bekend om zijn originaliteit, stijl, exclusiviteit en herkenbaarheid, waar je het ook tegenkomt.
Alleen feiten
Velen zijn er lang aan gewend geraakt dat modemerken lijken alsof ze door een toverstaf worden gegolfd. Jonge ontwerpers, die al op hun kindertijd dol waren op stijl en modieuze kleding, creëren collecties en tegen de tijd dat ze 25 zijn, zijn ze gelukkige leiders van hun bedrijven. Tegelijkertijd is er een heel ander scenario voor de ontwikkeling van de mode-industrie. De teugels van het bedrijf, evenals de overlevertradities, worden in de familie van generatie op generatie doorgegeven. En Pois is zo'n voorbeeld.
• Het merk is een puur familiebedrijf waar de oprichter, Fabio Balestri, de teugels overhandigde van zijn dochter Federica.
• Het bedrijf is geliefd en gerespecteerd, niet alleen in Italië, maar ook in het buitenland. Modellen uit de collecties kunnen onverwachts op tv of op de covers van glossy magazines worden bekeken.
• Het hoofdkantoor van het bedrijf bevindt zich in een klein stadje, niet ver van Milaan.
• Federica is ooit afgestudeerd aan de universiteit van Oxford. Ze bezoekt Londen vaak, checkt elke ochtend voor het ontbijt de post en eet zelden thuis.
• In Milaan heeft de eigenaar van het Fashion House een eigen herenhuis, dat bijna in het centrum van de modehoofdstad ligt.
• Elk ding van het bedrijf draagt ​​een bedrijfslogo dat het herkenbaar maakt en de door de fabrikant gegarandeerde kwaliteit bevestigt.
Bedrijf binnen het gezin
Als arts van de economie stichtte Fabio Balestri zijn bedrijf en leidde het voor meer dan 25 jaar. Tegenwoordig wordt het beheerd door de dochter van de oprichter en volgt hij alleen de gang van zaken en helpt het bij het oplossen van complexe problemen. Doelgericht en kosmopolitisch bracht de jonge gastvrouw nieuwe ideeën naar het werk en blies nieuwe krachten in het bedrijf. Terugkerend na haar studie in haar geboorteland Milaan, bracht ze met haar kennis van nieuwe technologieën dynamiek toe aan gevestigde tradities en principes.
Tegenwoordig bevindt het merk Pois zich in het middelste prijssegment, waardoor het populair is bij meer potentiële kopers. "Snelle mode" - dit principe wordt gevolgd door het management, het ontwikkelen van elke nieuwe collectie en het presenteren ervan op mode-podia. Ontwerpers reageren snel op alle veranderingen die zich in de buitenwereld voordoen en voorzien klanten precies van de modellen die zo nodig zijn.
Modewereld
Kleding ontworpen voor dagelijks gebruik, voor publicatie, voor sport en stijlvolle feestjes - dit is wat u kunt vinden in de winkelschappen van boetieks. Opgemerkt moet worden dat alle collecties zo divers zijn in zowel stijlen en vormen, en in kleuroplossingen.
• De glamoureuze jaren vijftig werden herboren in de bon-ton-stijl, met hun beroemde romantische jurken en omvangrijke rokken.
• De jaren 60 verschijnen in vierkant gesneden, uitlopende broeken en geometrische prints.
• Degenen die de aandacht willen trekken, moeten de voorkeur geven aan de Schotse kooi en stoffen van de "Prince of Wales".
• Bont - wat is er romantischer en eleganter? Het wordt gepresenteerd in verschillende vormen en modellen en trekt onveranderlijk ieders aandacht.
Het bedrijf gebruikt materialen van de hoogste kwaliteit en probeert alle dromen en wensen van vaste klanten en klanten in de praktijk te brengen. Degenen die al minstens één ding in hun kast hebben met het logo van het bedrijf Pois, zullen het nooit kunnen weigeren. Speel de jogos friv games, ontspan, heb plezier. De meest populaire verzameling van y9-spellen online.